Магазин харчових добавок з медичного канабісу Canapteka здійснює свою діяльність згідно з нормами чинного законодавства. Обмін та повернення товару належної якості регламентує Закон “Про захист прав споживачів”. Ми дбаємо про якість нашого продукту та здоров'я споживачів, тому пропонуємо лояльні умови співпраці. На сайті canapteka.ua представлені дієтичні добавки, входять до переліку непродовольчих товарів. Саме тому варто попередньо ознайомитись з умовами, якими керується магазин лікарських засобів Canapteka.
Умови обміну та повернення товарів в інтернет-магазині Канаптека
Згідно з законом покупець має право здійснити обмін чи повернення продукції протягом 14 днів, якщо збережено товарний вигляд, пломби, цінність пакування та розрахункові документи. У тому випадку, якщо конопляна олія вже була у використанні, повернення неможливе.
Зверніть увагу, що згідно з Додатком №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 передбачений перелік товарів, які не підлягають обміну/поверненню:
- продовольчі товари (сюди також входять дієтичні добавки);
- лікарські засоби та препарати;
- санітарно-гігієнічні засоби тощо.
Попри те, що конопляна олія від виробника не підлягає обміну та поверненню, наша компанія завжди намагається йти назустріч замовнику. Але лише у тому випадку, якщо товарний вигляд продукції та захисні пломби збережені. Обміняти засоби, до складу яких входить медичний канабіс, можна в головному офісі Канаптеки (м. Київ, вул. Олекси Тихого 78).
Особливості обміну та повернення у Канаптеці
Виробник лікарських засобів Canapteka не зобов'язаний здійснювати обмін та повернення товару, але ми при можливості намагаємося задовольнити ваші прохання. Для обговорення деталей потрібно зв'язатися з представником компанії. Всі подібні ситуації вирішуються в індивідуальному порядку.
Ми реалізуємо лише сертифіковані препарати та гарантуємо високу якість, тому прикладаємо максимум зусиль, щоб ви отримали якісні харчові добавки. Інтернет-магазин Канаптека пропонує вигідні та прозорі умови співпраці, адже дбає про комфорт кожного споживача. Оскільки наша продукція більшою мірою належить до групи рослинних лікарських препаратів, ми дуже відповідально ставимося до перевірки замовлень перед відправленням та їх пакування.
Обов'язково перевіряйте посилки при отриманні на поштовому відділенні. Якщо товар доставлено з пошкодженням або не у повній комплектації, на місці потрібно заповнити акт-претензію. Без цього документу обмін та повернення коштів неможливі.
Якщо у вас залишились питання, ви можете скористатися контактним номером телефону, щоб зв'язатися з нашим менеджером.